Thursday, January 6, 2022

Självreflektion uppsats

Självreflektion uppsats



Uppsats Custom Writing Beställ ditt bästa examenspapper medan våra priser är de lägsta! Vår självuppfattning avgör vårt beteende - om vi tror att vi är otillräckliga, agerar vi på det sättet. Den omfattar två grundläggande synpunkter - känslomässig och andlig mognad som gör att vi kan utvärdera vilka vi är, självreflektion uppsats. Saker som att veta mitt värde på att komma in i en självreflektion uppsats, hålla fötterna på jorden och till och med lära mig hushållssysslorna eftersom jag är kvinna. Så en dag runt tiden när vi precis fyllt två år fick min bror diagnosen autism. Nu insåg jag att det inte var skadligt att ha några vänner i min engelska klass, men faktiskt fördelaktigt, eftersom jag fick mindre eller ingen distraktion?





Citera denna sida



Självreflektion: Inredningsdesigner Introduktion Jag ser mig själv som en inredningsdesigner från födseln. Här är varför. Jag heter Lisa och från tidig ålder utvecklade jag en stark passion för inredning självreflektion uppsats varvid jag skulle ordna om möbler och hushållsgrejer hemma för att skapa en viss design. Inredning är en karriärväg som kan våga säga att jag började vårda innan jag förstod vad det var. Detta tal presenterar min passion för inredning, med stöd av min utbildningsprestation och mina framtida mål. Självreflektion uppsats, Jag är en inredningsstudent vid Fashion Institute of Design and Merchandising i Los Angeles, självreflektion uppsats, Kalifornien.


Jag är för närvarande fokuserad på att avsluta min utbildning i FIDM till september. Efter examen tänker jag avancera min utbildning ytterligare inom miljödesign, självreflektion uppsats. Jag har en bra kompetens som jag tror är viktig för min framgång inom inredningsområdet. Förutom min kärlek till att lära, är jag utrustad med andra färdigheter som är avgörande för inredning. Jag är skicklig i AutoCAD och Revit, självreflektion uppsats, program som är mycket viktiga i 2D självreflektion uppsats 3D-designer med hjälp av datorn. Jag är väl förtrogen med datorkunskaper inklusive Microsoft Office Excel, Word, Presentation och Outlook Al-Mousa Jag är bra på Adobe Creative Cloud, som inkluderar Illustrator och Photoshop, självreflektion uppsats.


Jag är också bekant med SketchUp 3D-designprogramvara. Jag är också bra på att undersöka de trendiga designerna som efterfrågas av kunderna. Styrkor Jag är bra på att budgetera, varvid jag säkerställer att resurser som satts för ett givet projekt utnyttjas optimalt för att minska svinnet. Jag lägger stor vikt vid varje detalj i min kreativitet, varvid jag tenderar att se till att jag täcker varje del av projektet. Jag har också en positiv attityd, eftersom det ger mig energi att anta varje utmaning självreflektion uppsats Jag möter som en möjlighet att förbättra mina färdigheter. Under åren har jag utvecklat min kommunikationsförmåga, självreflektion uppsats, vilket är viktigt för att dela information om mina idéer och mönster med andra, självreflektion uppsats.


Kommunikationsförmåga är absolut nödvändig för framgången för varje område eftersom det krävs för att dela kunskap och färdigheter och förklara för andra intresserade parter om en given design. Dessutom är jag en flexibel person som lätt anpassar mig till olika miljöer, kan lägga handen på alla projekt oavsett dess komplexitet. Min anpassningsförmåga har hjälpt mig att öka min kreativitet eftersom jag kan prova olika tillvägagångssätt när jag arbetar med ett givet projekt. Mål Jag syftar till att driva personlig utveckling, där jag vill föra fram mina kunskaper och färdigheter inom inredning. Jag vill bli expert inom mitt område, självreflektion uppsats, att vara i stånd att hantera projekt som är mer komplicerade i framtiden. Jag vill få mer kunskap och kompetens för att ta mer ansvar relaterat till inredning.


Med mitt mål att bli en inrednings- och miljödesignkonsult vill jag stärka min kreativitet för att kunna komma med olika design för kunderna. Sammanfattning Genom min utbildning, både på Citrus och nu på FIDM, tänker jag få mer kunskap och skicklighet inom inredning. Förutom min utbildning har jag goda kunskaper och styrkor som är avgörande för att lyckas inom inredningsområdet. Slutsats I linje med min övertygelse om att inredning är naturligt för mig, är mitt övergripande fokus att ta tillvara alla möjligheter som kan bidra till att utöka mina kunskaper och färdigheter, självreflektion uppsats. Jag vill finslipa mina kunskaper genom lärande och personlig praktik för att uppnå mitt huvudmål att bli inredningskonsult.


Detta är ett gratis självreflektionsuppsatsprov som du inte kan använda som ditt eget papper. html om du behöver någon hjälp självreflektion uppsats dina reflektionsuppsatser om alla ämnen. Hoppa till innehåll Självreflektion: Inredningsdesigner Introduktion Jag ser mig själv som en inredningsarkitekt från födseln. Verk som citeras Al-Mousa, Nadya. Läst 11 september Föregående inlägg Föregående The Reasons for the End of Imperialism Essay.





hjälp med att skriva uppsatser



Huvuduppgiften du står inför är att mentalt svara på följande frågor:. Bli inte förvånad – det tar mycket tid att tänka på dessa frågor. Men samtidigt, ju djupare du kastar dig in i det föreslagna ämnet - desto bättre resultat kommer du att få. Här är det viktigt att mentalt scrolla igenom alla relaterade händelser i huvudet och formulera en personlig synpunkt. Det är viktigt att komma ihåg! Det finns olika typer av självreflektionsuppsatser, som var och en relaterar till ett visst ämne eller en viss situation. I listan nedan hittar du de vanligaste typerna, såväl som de bästa idéerna på papper för självreflektion för att få dig att lättare skriva uppsatser:. Du måste organisera en sekvens av vad du ska berätta. N Community Health Nursing II bygger på grunden i N Community Health Nursing I.


Från en teoretisk och vetenskaplig ram utforskas begreppen epidemiologi och sjukdomsöverföring, omfattande bedömning av riskfaktorer och hälsoproblem, programplanering och intervention, miljöhälsa och samarbete med det tvärvetenskapliga teamet. Praxiserfarenhetskomponenten fokuserar på att utveckla och utvärdera hälsofrämjande program, familjebedömning, samhällsbedömning och gemenskapsbaserad hemtjänst inom ramen för samhället. Omvårdnadsprocessen tillämpas med målet att främja och bevara befolkningens hälsa. Det förväntas att övningstimmar kommer att krävas för att slutföra detta hälsofrämjande projekt.


Artiklar: Föregående inlägg Förbered en slutrapport för att upprätta strategisk plan för en ny filantropisk organisation som engagerar sig i aktuella sociala frågor som du väljer. Lägg till kommentar. Spara mitt namn, e-post och webbplats i den här webbläsaren till nästa gång jag kommenterar. Publicera kommentar. Om du beställer ditt uppdrag just nu kommer du att vara berättigad till en stor rabatt. Lägg en beställning nu. Analysera en samhällsbedömning för att planera ett hälsoundervisningsprojekt som möter behoven hos samhällen och befolkningar Enligt modul två kunde jag använda min samhällsbedömning från Community Health Nursing I för att lägga grunden för mitt nuvarande projekt.


Implementera det planerade undervisningsprojektet till den utvalda målgruppen. Spela in och presentera bevis på slutförandet av varje fas av undervisningsprojektet Jag kunde spela in presentationer för både modul 7 och 8 som gav information om utvecklingsstadierna och presentationen av projektet för målgruppen. Analysera en samhällsbedömning för att planera ett hälsoundervisningsprojekt som tillgodoser behoven hos samhällen och befolkningar Skapa ett utbildningsprojekt som kan användas av hälsosköterskor i allmänhet och samhälle för att förbättra hälsotillståndet och eliminera hälsoskillnader för individer, familjer, samhällen och befolkningar.


Jag är skicklig i AutoCAD och Revit, program som är mycket viktiga i 2D- och 3D-designer med hjälp av datorn. Jag är väl förtrogen med datorkunskaper inklusive Microsoft Office Excel, Word, Presentation och Outlook Al-Mousa Jag är bra på Adobe Creative Cloud, som inkluderar Illustrator och Photoshop. Jag är också bekant med SketchUp 3D-designprogramvara. Jag är också bra på att undersöka de trendiga designerna som efterfrågas av kunderna. Styrkor Jag är bra på att budgetera, varvid jag säkerställer att resurser som satts för ett givet projekt utnyttjas optimalt för att minska svinnet.


Jag lägger stor vikt vid varje detalj i min kreativitet, varvid jag tenderar att se till att jag täcker varje del av projektet. Jag har också en positiv attityd, eftersom det ger mig energi att ta varje utmaning som jag möter som en möjlighet att förbättra mina färdigheter. Under åren har jag utvecklat min kommunikationsförmåga, vilket är viktigt för att dela information om mina idéer och design med andra människor. Kommunikationsförmåga är absolut nödvändig för framgången för varje område eftersom det krävs för att dela kunskap och färdigheter och förklara för andra intresserade parter om en given design. Dessutom är jag en flexibel person som lätt anpassar mig till olika miljöer, kan lägga handen på alla projekt oavsett dess komplexitet. Min anpassningsförmåga har hjälpt mig att öka min kreativitet eftersom jag kan prova olika tillvägagångssätt när jag arbetar med ett givet projekt.

No comments:

Post a Comment